پایگاه اطلاع رسانی سردار سرلشگر پاسدار شهید حبیب لک زائی
پایگاه اطلاع رسانی سردار سرلشگر پاسدار شهید حبیب لک زائی

پایگاه اطلاع رسانی سردار سرلشگر پاسدار شهید حبیب لک زائی

به یاد پدر

بسم رب الشهدا و الصدیقین

اینجا سرزمین واژه های وارونه است؛جایی که گنج،جنگ می شود،درمان،نامرد می شود،قهقهه،هق هق می شوداما درد همان درد است.

صحبت از شهدا،صحبت از عشق و عاشقی است که قلم در ترسیمش در هم می شکند.شهدا از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب فأدخلی فی عبادی فأدخلی جنّتی پروردگارند.

ما در قبال خون پاک شهیدان دو وظیفه مهم و سنگین برعهده داریم:1-زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن رادمردان که وظیفه ای بس وجدانی،اخلاقی، عاطفی، اسلامی، ملّی و انسانی است.2-احترام به شهدا و تقویت روحیه شهادت طلبی در وجود خویش و در جامعه و انتقال این روحیه به نسل جوان.

یکی از میانبرترین راه ها در عرصه پاکی و تهذیب نفس،تحصیل روحیه شهادت طلبی است به گونه ای که انسان خود را سرباز عاشق و فدایی امام زمان بداند و آماده هر گونه جان فشانی در رکاب امام خویش باشد.روحیه شهادت طلبی کیمیاست،کیمیایی که از هزاران درد بی درمان روحی و اخلاقی به یکباره نجاتمان می دهد؛چنین روحیه ای قطره ناچیز وجود ما را به مقام معیّت و همراهی با امام زمانمان می رساند.

سردار شهید حاج حبیب لک زائی در تمامی عرصه های دینی،فرهنگی،مذهبی فعالیت می کرد و جان خویش را برای اقامه فرهنگ ناب محمّدی تا آخرین نفس به عرصه ظهور گذاشت.روحش شاد،یادش گرامی باد.

جهت شادی روح پر فتوح سردار سرتیپ پاسدار؛جانباز هشت سال دفاع مقدس ، یکی از بازوان و پایه های فرهنگی کشور الفاتحه اخلاص مع الصلوات

اللهم صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم و فرجنا بظهورهم 

جملات سردار لک زائی در 117 روز قبل از شهادت

جانبازان جهاد اصغر و جهاد اکبر را در 8 سال دفاع مقدس انجام دادند

جانبازان شهیدان زنده‌ای هستند که با اطاعت از خداوند متعال و ولایت‌فقیه، در راه اسلام از مال و جانشان گذشتند

جانبازان کسانی هستند که با نفس خود مبارزه کردند و از همه چیز خود در راه مبارزه حق علیه باطل گذشتند

جانبازان به معنای واقعی برای تمام اقشار جامعه ما الگو و اسوه هستند چرا که در مسیر الهی قدم برداشته و به آنچه خدا راضی بوده، عمل کردند.

روحش شاد و یاد و نام و خاطره ایشان برای تاریخ همیشه سرافراز ایران گرامی باد.